hey, you!

2009.03.04. 18:15

can you describe your personality? what can you tell about yourself? do you think you know yourself? mi?mi?? várjunk csak,ez túl sok egyszerre. hogy ismerem-e magam? hogy tudom-e egyáltalán ki vagyok? hát hogy a francba ne! hisz minden nap találkozunk, együtt alszunk, eszünk, nevetünk teljes szimbiózisban élünk egymás hasznára, egymást mellett, egymás őőő... mi is a szó? mutualizmus! ez az! persze, hogy ismerem magam! ott van például a szemem. kék. zöldeskék. néha szürke. várjunk csak... milyen is? áhh a fenébe... kis vagyok én? mit akarok itt? mit akarok az élettől? ha még magamat sem ismerem, hát hogy a fenébe ismerjenek mások! de én nyitott akarok lenni, azt akarom, hogy ismerjenek, hogy azt mondják "neked ez biztos tetszene" vagy "ez annyira te vagy". de álljunk csak meg! ezeket mind mondják! a szüleim, a barátaim... ezek szerint ők jobban ismernek engem, mint én saját magamat? nem értem. talán valaki aki ismer megérti helyettem is.

A bejegyzés trackback címe:

https://eperszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr26981493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása