tvájlájt

2009.04.17. 23:59

vámpír fiúcskák, szexí fehérbőrű sötét félistenek, szerelem, akció, vér vér vér, minden ami jó. persze hogy twilight. pár hete minden második középiskolás lány kezében egy hatalmas kötet twilightot láttam (a töbi csajszi meg már az újholdat szorongatta). elvből tiltakoztam ellene, és bár megkaptam karácsonyra és mosolyt erőltettem az arcomra "jéé, twilight, igen mindenki azt mondja hogy nagyon jó", megfogadtam h nem olvasom el, nem nézem meg, nem szerelmesedek belé edward cullenbe. pedig tudtam, hogy úgyis beleszerelmesedek!

aztán tegnap megnéztem a filmet. és a könyvben a 205. oldalon tartok ma már. megfertőztek és nem bánom. persze nem tagadom, hogy kicsit sznobizmusból, kicsit különcködésből vagy puszta flegmaságból először bojkottáltam a sztorit. aztán most már én is egy vámpírpasi álkapcsáról álmodozok éjjelente.

minek ragozzam? hisz már mindenki elzengte a robert pattinson ódákat, a youtube is tele vagy istenítő fan videókkal. a film klassz, edward szexi, a könyv könnyű, édeskis ponyva. 7 pecsétes titok, de nekem is tetszik.

A bejegyzés trackback címe:

https://eperszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr531071964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása