1.

1. megszereztem a the white albumot. sajnos még nem volt túl sok időm hallgatni, de attól tartok a Help lemeznél jobbat már nem tudnak nekem mutatni a srácok, az nagyon-nagyon tetszett. A hétvégén megnéztem a filmet is. Aranyos:) imádom azt a fantasztikusan bugyuta humort ami benne van, egyszerűen zseniális. és hozzá John és a többiek játéka! Remek!!!   

2. most pedig Kiscsillagot hallgatok. sajnos még nem az új lemezt, pedig már szívesen meghallgatnám mit hoztak össze ezek a kis disznók:) ez első lemez...hát nem túlzok, de a legjobb lemez amit valaha hallattam. az összes számot imádom róla! ennek van egy nagy bukkanója is; félek a második egy kis csalódás lesz, de nem nem nem gondolok ilyenekre, nem becsülöm le a skacokat!!! bármi kitelik tőlük!

3. egy tipp mindenkinek; hallgassatok bele Sean Lennon albumába! Szerintem remek számokat hozott össze, persze a gének ott vannak! /kedvenceim: Parachute, L'eclipse, On again and off again/ A L'eclipse c. számot egy francia szivarral csinálta, egy bizonyos M-mel. A srác hajszerkezete is megér egy misét, de a szám és a videoklipp is pompás! Engem nagyon megfogott, egy próbát megér, nézzetek bele; https://www.youtube.com/watch?v=zOa64VrGZO4

 

éjt mindenkinek! peace

A bejegyzés trackback címe:

https://eperszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr44947448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása