értelem? mitmiérthogyan?

2009.03.02. 17:21

az imént, meggugliztam a blogomat és egy furcsa kis bejegyzésre találtam. A szerzője firtatta a blogom értelmét...nagyjából ennyit írt róla, és megjegyezte, hogy igen sok színt használok:) http://jhalmig07-11.blog.hu/2009/02/19/

amikor elkezdtem írni a blogot, nem gondolkoztam rajta miről fog szólni. Nem akartam sem magamról írni, sem egy fiktív történetet, sőt politikáról végképp nem. Egyszerűen csak írni szerettem volna, és remélni, hogy páran elolvassák és hozzáfűznek egy-két kommentet... igazából nem tudom megmagyarázni EZT miért is akartam, de szerettem volna. Tehát a blogomnak nem volt lényege, terve, célja, csak az hogy magamat... nem is tudom, lefoglaljam, esetleg kifejezzem? (akár a színekkel, akár a képekkel) Mivel az említett blog szerzője hiányolta a bemutatkozást (/in medias res rulz'/) ezért most megejtem pár szóban.

17 éves vagyok. civilben átlagos tinilány, a laptopom előtt mindenmás. szeretem a színeket.

és, hogy Hókuszpók még mindig az üst fölött görnyed-e? hát persze, hisz egy makacs megszállott vénember.

A bejegyzés trackback címe:

https://eperszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr74975736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása