kell kell kell a rajongás. kell hogy felnézhessek valakire. kell hogy elérhetetlennek tűnjön, még akkor is ha épp mellettem áll és a szemembe néz. kell hogy megőrüljek valakiért.

már rég itt lappangott bennem. talán mindigis tudtam a választ, mégis ma írtam be az utolsó szavakat a nagy fejtörő négyzetrácsos csapdájába. ma lett teljes a kép. vagy talán csak ma szántam rá magam, hogy kimondjam. hogy kiálljak magam éle egy óriási, magas, feltűnő dobogóra és az arcomba ordítsam ezt a nyilvánvaló bugyuta valóságot.

szóval megértettem mindent.

kell, hogy rajongjak valakiért, kell, hogy felnézzek rá. de egyszerűen minden pasi akivel dolgom volt pár röpke párbeszéd után átvedlik egy farokcsóváló kiskutyává, és nyáladzó szájjal, hatalmas szemekkel előttem guggolva tartja a tappancsát és lesben áll minden egyes szavamra. levetkőzik minden férfiúi hiúságukat és büszkeségüket. egy elveszett, nyálas kis törpévé alacsonyodnak és rettenthetetlenül mosolyognak, egyetértenek minden mozdulatommal, és még mindig csak mosolyognak, csillogó szemekkel figyelnek, még az almát is meghámozzák ha azt kérnem. de hát hol vannak a férfiak???? a férfiak??? akik erősek és büszkék, állukat magasba emelve kacsintanak. hol vannak a férfiak, akikre felnézhet egy nő. hol van egy olyan férfi, aki tudatja veled, hogy nő vagy, ugyanakkor tisztában van vele, hogy nem te vagy az egyetlen nő és ki is használja, hogy utánafordulnak az utcán. sőt felhasználja, hogy fenntartsa a figyelmedet. egy olyan férfi aki elfogadja a véleményed, de elmondja az övét is. és nem hív fel félóránként, csak hogy megkérdezze sikerült-e átkelned a zebrán. egy olyan pasi kell akiért rajonghatok. akiért odavagyok, akitől elolvadok. akire vadásznom kell. nekem nem kell egy nyuszika. nekem oroszlán kell, fennkölt, nemes, okos, ravasz. egy lovag, nem pedig egy szolgáló. hát hol van egy ilyen pasi?

A bejegyzés trackback címe:

https://eperszalon.blog.hu/api/trackback/id/tr881061706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása